Рульова рейка є одним з основних вузлів рульового управління, який відповідає за поворот передніх коліс. Коли ви крутите рульове колесо, зусилля через шестерню рульового вала передається на рейку.
А вона в свою чергу, переміщаючись вліво / вправо, повертає передні колеса в потрібну сторону. Відповідно, вихід з ладу цього вузла призводить до ускладнень або неможливості управляти автомобілем.
Види і ознаки несправностей рульових рейок
Залежно від застосовуваного підсилювача вони діляться на три категорії:
- Механічні (без підсилювача). Найпростіший тип, в якому робота механізму здійснюється завдяки фізичним зусиллям водія. Поворот керованих коліс автомобіля здійснюється через тяги рульового приводу, приєднані з двох сторін до рейковому механізму.
- Гідравлічні (з гідропідсилювачем). Найбільш поширений тип. Основна відмінність від попереднього варіанту тільки в тому, що на додаток до тієї фізичній силі, яку докладає водій, додається і «допомога» гідропідсилювача. Забезпечується легкість обертання керма.
- Електричні (з електромотором). Найбезпечніший і технологічний тип. Електрична рейка, принцип роботи аналогічний попередньої різновиди, але замість гідравліки, допомогу надає електромотор.
Рейка частіше виходить з ладу в результаті природного зносу (вироблення черв'ячної пари, вироблення або корозія вала та ін.), Але, на жаль, не завжди. Нерідко вона отримує механічні пошкодження в зв'язку з незадовільними умовами експлуатації (наприклад, при попаданні в яму на дорозі). Сюди ж можна включити несправності електропідсилювача і гідропідсилювача.
Про необхідність діагностики і ремонту ви дізнаєтеся за такими ознаками:
- стук в рейці;
- витікання масла або рідини ГУР;
- люфт рульового колеса при повороті;
- машина не тримає пряму лінію під час руху прямо;
- кермо повертається туго, повільно повертається або не повертається вихідне положення;
- сторонні звуки при поверненні керма.
Іноді водії нехтують цими симптомами і продовжують їздити без ремонту. Запам'ятайте, так робити не можна. На ранній стадії несправність рульової рейки ще можна усунути без заміни. У запущеному випадку доведеться тільки міняти, що обійдеться значно дорожче.
Ремонт і заміна рульової рейки в автомайстерні КланАвто
Ремонт починається з діагностики. Процедура включає перевірку в робочому стані і зовнішній огляд на підйомнику. Таким чином майстер визначає, що проблема саме в рейці. Далі проводиться її демонтаж і повна перевірка з точним встановленням характеру та тяжкості поломки. Якщо вузол можна відновити, він відновлюється. В іншому випадку проводиться заміна.
Після установки відновленого або нового вузла робиться розвал-сходження і виконується перевірка в робочому режимі.
В автомайстерні КланАвто можна не тільки відремонтувати або замінити, але і купити оригінальну запчастину. Підбір запчастин у нас здійснюється по VIN-коду.
Вартість послуг залежить від складності ремонту. Актуальні ціни ви можете подивитися в таблиці.
Найменування робіт |
Ціна у грн * (від) |
|
Легковий автомобіль |
Мікроавтобус, Джип |
|
Заміна наконечника рульової тяги |
100 |
100 |
Заміна рульової тяги |
150 |
150 |
* Остаточна вартість робіт залежить від реального обсягу людино / годин витрачених на ремонт.